onsdag 8. mai 2013

Jeg ønsker meg, jeg ønsker meg

Dag 13, og dagens utfordring, "fem ting på ønskelisten", er en smule påvirket av at jeg starter på soveromsmøbleringen i disse dager:

1. Scandia Nett stol
Bilde fra produksjonsfirmaet, Fjordfiesta
Denne norske klassikeren fra 1957 signert Hans Brattrud er så vakker, og har stått på ønskelisten lenge. Jeg ser for meg at en eller to av disse vil være perfekt under skråtaket og takvinduet på soverommet. 


2. Black & White clock
Jeg liker å våkne opp og umiddelbart vite hva klokken er.
Fra Vadim Kibardin
Denne klokken vil nok forbli på ønskelisten, da designeren selv skriver på sin side at han nok ikke tror den er realistisk å få masseprodusert, og har endt opp med å redesigne den. Sikkert mer funksjonell, men ikke like estetisk vakker

Det kan hende jeg ender opp med denne i steden:
Finnes i mange varianter, denne er fra Habitat

3. En deilig, myk, stor morgenkåpe
Denne er fra Lexington - og har perfekt lengde
Hva bedre enn å kunne suse rundt i morgenkåpen til langt på dag? Ser for meg at det skal bli tid til sånt bare morgenkåpen er på plass!


4. Bilder av månen
Ønsker meg disse bildene av månen til å ha over sengen. (Har dessverre ikke klart å finne ut hvor dette bildet jeg kom over på Pinterest er fra)


5. Utepeis
Girse Duo
Til hagen den da, ikke til soverommet... Om jeg ikke får en murt utepeis m/steinovn til å lage mat i noen gang - så må det bli en som denne. Den har alt, til og med masse fine tilbehør som f.eks røykeovn så vi kan lage BBQ røyket over natten (tipper naboene også blir glad om vi investerer i dette...) - men tenk så deilig da. Mat, lys, varme og hygge - alt i ett! Ja takk!


Av andre på ønskelisten ting kan også nevnes:
Superkrefter og mer tid til alle prosjektene mine. Intet mer. =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar