torsdag 2. mai 2013

Har det virkelig gått tre år?

Dag 8: et tre år gammelt bilde av deg

Først slo det meg - har det virkelig gått tre år siden disse bildene? Men så tenkte jeg på alt jeg har rukket å gjøre på de tre årene: Gifte meg, flytte hjem til Tønsberg etter 13 år i Oslo, si opp jobben jeg hadde hatt i 11 år og starte opp butikk, få barn og vips så er han 8 mnd og butikken 1 år og disse vårdagene i Oslo virker som en fjern drøm.

Disse bildene tok jeg mens Hipstamatic fortsatt var det hotte innen apps til mobilkamera:

Typisk meg - med et skjerf godt surret rundt halsen. Jeg har skjerf i hele overskapet i gangen, men kjøper fortsatt nye fordi jeg alltid finner et nytt jeg liker (og jeg glemmer de jeg har).

Mr Poe foreviger et øyeblikk..ser jeg ikke dypt forelsket ut? ;)
Og ikke minst det klassiske - bilde av meg selv i speilet på badet tatt med iphone (kan se av telefonen at dette er tatt for noen år siden - blitt mer firkantet med tiden de der...)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar