fredag 3. mai 2013

Diamonds Are a Girl's Best Friend

Dag 9: Dine smykker

Lite bling på denne dama! Ikke er jeg spesielt interessert i det ,og når man jobber med blomster er det vanskelig å ha for mye smykker på seg. Armbånd blir i veien, ringer blir skitne og slitt osv... Hendene blir fulle av sår og skitt fra rosetorner, ståltråd, jord og leca. Har ikke klart å knekke koden på hvordan holde lange, pene negler i dette yrket, men det er sikkert mange som klarer det også! =)

I allefall. Stort sett har jeg bare to ringer, en klokke og øredobber på. Nå som Mini Poe er spesielt begeistret for å dra i hår/øredobber, går jeg stort sett med håret i hestehale og ingenting i ørene...

Smykke og edderkoppøredobber (Betsey Johnson)
Klokke (Michael Kors)
Giftering, forlovelsesring og smykke til å ha bilde av mine kjære i - alt sammen fått som gaver av mannen. Veldig fornøyd med at han klarer å følge med på hva jeg liker og ønsker meg og likevel klare å overraske med det han får tak i! (og aller mest glad ble jeg jo så klart for forlovelsesringen - ikke bare alt den sto for, men den var så vakker, så meg, og jeg som har proklamert høylytt ved tidligere anledninger at store stener var latterlig, forelsket meg i den momentant og vi er nå uatskillelige... så det var vel en grunn at uttrykket og sangen Diamonds Are a Girl's Best Friend har blitt klassikere...)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar