tirsdag 30. april 2013

Talent?

Dag 6: en ting du aldri vil gjøre

Noen mennesker er født med fantastiske talent, de aller fleste jobber med sine egenskaper og blir flinke.
Jeg har alltid ønsket meg et stort medfødt talent, men har vel etterhvert måtte innse at jeg nok er som de fleste andre, sånn gjennomsnittlig på det meste med noen sterkere og svakere egenskaper.

Derfor: Jeg må dessverre avkrefte ryktene og skuffe alle som håper på mine vegne: jeg kommer aldri til å melde meg på Idol.
Det finnes nok av eksempler på at ikke alle er popstjernemateriale, og undertegnede er ikke redd for å stå frem som en i gruppen som aldri vil bli annerkjent for sitt manglende sangtalent eller tonedøve fremføring. Trenger ikke være på TV for å føle meg velkommen i klubben for normalt begavede dusjsangere, ei heller trenger jeg legge ut klipp av mine forsiktige forsøk på å finne mitt uttrykk på youtube i håp om å høste komplimenter (og noen hatmail) for min middelmådighet.

Deltar jeg i noe er det for å vinne. Hva er ellers poenget? =)
Derfor blir det aldri Idoldeltakelse på meg, og det er faktisk absolutt helt greit.

Her er noen gode gamle klipp av andre som burde holdt seg unna:

1 kommentar:

  1. Ha ha ha, fantastisk :)

    Åååh, jeg blir like flau på andres vegne hver gang når jeg ser sånne Idol klipp. *gremmes*

    SvarSlett