torsdag 25. april 2013

30 dagers utfordring

Slang meg på Marianne som skulle ta en 30-dagers bloggutfordring. Med mine heller sjeldne oppdateringer er det en solid utfordring som jeg er beredt til å ta på strak arm og den starter med:
Dag 1: det siste du har kjøpt

Siden jeg antar matvarer ikke teller i dette tilfellet, og fordi jeg stadig kjøper med meg noe hjem fra Rosegården, blir det to svar på dette spørsmålet:

Forrige uke fikk vi nye varer fra en av våre svenske leverandører, og når jeg fant ut at disse skålene var perfekte å servere pasta i - endte jeg opp med åtte stk.... Da kan vi invitere maange på pasta!








Bord fra Maysville, KY

Mitt siste kjøp utenom fra egen butikk var i USA: etter at koffertene var pakket og funnet overvektige (man legger på seg på ferie i USA...) skulle vi bare innom en butikk og kjøpe First Fresh olivenolje (jada, vår favorittolivenolje lages av en venn av familien i USA, så når vi først var der måtte vi jo ta med en ny flaske hjem) - og i denne butikken hadde de også et lite utvalg med brukte møbler og ting. Og så fant jeg dette lille bordet - dvs, egentlig 2 av dem, men jeg klarte til slutt å nøye meg med det ene, og selv om jeg visste det ikke ville gjøre koffertene noe lettere, så måtte det bli med hjem. Mannen himlet litt med øynene, og forklarte at bordet ble dyrt (vi endte opp med å betale 100 USD for overvekt på den ene kofferten, men det var jo litt mer oppi der kan man si!)

Jeg angrer uansett ikke på kjøpet - bordet passer jo perfekt i vinterhagen som et lite sidebord. Kan enkelt klappes sammen, men er stødig når det er oppslått. Så, mitt siste kjøp var intet bomkjøp!

1 kommentar:

  1. Yay! Så koselig! Da var vi i gang. :)
    Jeg gleder meg til å se bildene du legger ut i sammenheng med utfordringen jeg, du som er så flink. Tror dette kommer til å bli artig!

    Oh, btw, jeg blir gjerne med på å teste pastaskålene! :)

    Grattis med nytt bord forresten! Elsker stolen også.

    *klem*

    SvarSlett