torsdag 16. januar 2014

Nytt år nye muligheter

Ut med det gamle...

Jeg skulle jo bare rydde vekk julen - men så syntes jeg at gardinene måtte vaskes, og så tenkte jeg - hvorfor maler jeg ikke vinduene i stua sorte, slik jeg har gjort på kjøkken og bad...

Så da satte jeg i gang da - og nå er det ingen vei tilbake...
Jeg synes det sorte rammer inn hagen, det grønne gjerdet og uteområdet så fint. 
(Så kan det nok hende at søppelkassene må tilbake på den andre siden av huset igjen - de står jo der og skinner så fint utenfor i grønt, orange, blått og grått...)

Helst skulle jeg jo bodd i et gammelt industrielt bygg, men siden huset her på ingen måter ligner - jobber jeg med å finne passende inspirasjon på Pinterest. 

Her er noen eksempler:
Jukka Rapo - desire to inspire - desiretoinspire.net

Hjemme hos Leanne Carter-Taylor.
Bilde fra thedesignfiles.net
Foto: Sean Fennesy

Bilde fra residencemagazine.se
Foto: Pia Ulin
Styling: Lotta Agaton


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar