fredag 22. november 2013

Ingen tidsklemme i sikte

Tiden går fort - men likevel, jeg føler meg så heldig som ikke trenger å tenke på den berømte tidsklemma i hverdagen. Og etter mer enn tre måneder hjemme med Mini-Poe ser det heller ikke ut til at det skal bli noen endring på det med det første, vi står fortsatt som nummer "ukjent" i barnehagekøen. Jeg jobber mens han sover på dagtid, på kveldene og hver helg. Det er deilig med litt kontakt med butikken, og det klør i fingrene etter å ordne og lage mer...

Hjemme har Mini-Poe har endelig sluppet taket, og løper rundt i huset og storkoser seg med sin frihet. 

Det betyr også at det er litt større handlingsrom for mor. Han leker fint alene lenge nok til at jeg kan pusle med andre ting sånn rett i nærheten. I oktober inviterte jeg høsten inn i stua, og jobbet litt med småkranser osv. Gøy å være litt kreativ på den fronten også!

Bjørkekvister med hvit lyng og hortensia.

Lite hjerte med lyng

Små ivrige hender som hjelper mamma

Første forsøk på en kule med lyng og sølvblader.

Krans til lysfatet - av eføy fra hagen, lyng og sølvplanter.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar